Είμαι μια νέα μαμά και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, μέσω του blog μου, όλη την εμπειρία που είχα στην εγκυμοσύνη αλλά και όσα θα έρθουν από εδώ και πέρα. Γίνετε μέλος και στείλτε μου email στο vivliolatreia@gmail.com ή στο ksanthompoumpouras@gmail.com με τις δικές σας εμπειρίες τοκετού, τα δωμάτια που διαμορφώσατε για τα μωρά σας με φωτογραφίες, απορίες ή και συμβουλές που θέλετε να δώσετε στην άλλες μανούλες.

Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

ΚΡΙΤΙΚΗ: Crispy Pops της Chipita. Όχι απαραίτητα πιο υγιεινά.

ΤΑ ΣΥΝ:
* Περιέχουν λιγότερα λιπαρά από κανονικά πατατάκια.
ΤΑ ΠΛΗΝ:
* Περιέχουν αρκετά συστατικά και πρόσθετα σε σχέση με τα κανονικά πατατάκια.
* Περιέχουν περισσότερους υδατάνθρακες από τα κανονικά πατατάκια.


Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ: Αυτά τα σνακ με τη χαρούμενη διαφήμιση φαίνονται σαν μια καλή εναλλακτική σε σχέση με τα κανονικά πατατάκια ειδικά τώρα το καλοκαίρι που ο κόσμος προσπαθεί να χάσει βάρος. Ωστόσο, μάλλον δεν είναι. Ναι περιέχουν λιγότερα λιπαρά και θερμίδες, μην φανταστείς όμως ότι η διαφορά είναι τεράστια. Για μια μερίδα σύμφωνα με τη συσκευασία των 25 γραμμαρίων γλυτώνεις 25 θερμίδες και 5,4 γραμμάρια λιπαρά, αν τώρα τρως μια σακούλα πατατάκια την ημέρα (που δεν θα έπρεπε), ναι οι θερμίδες μαζεύονται. Αυτό που πρέπει να σε προβληματίζει είναι ότι περιέχει περισσότερους επεξεργασμένους υδατάνθρακες από τα κανονικά πατατάκια. Γνωρίζουμε από πολλές έρευνες ότι οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες συμβάλλουν σε μεγαλύτερη αποθήκευση λίπους στον οργανισμό ενώ όταν αντικαθιστούμε τα λιπαρά με επεξεργασμένους υδατάνθρακες στη διατροφή μας αυτό αυξάνει και τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Στη συσκευασία αναφέρεται "Για να μπορείς να φας όσα θες χωρίς ενδοιασμούς"πολύ παραπλανητική αυτή η φράση. Το προϊόν αυτό έχει θερμίδες και μάλιστα αρκετές όπως και επεξεργασμένους υδατάνθρακες οπότε δεν μπορείς να "φας όσα θες". ΤΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΗΡΕ;... Άλλο ένα από τη φύση του ανθυγιεινό προϊόν που προωθείται ως πιο υγιεινό γιατί έχει λιγότερα λιπαρά, αλλά που τελικά έχει περισσότερα συστατικά και επεξεργασμένους υδατάνθρακες τα οποία συμβάλουν στην εμφάνιση καρδιαγγειακών παθήσεων, παχυσαρκίας και άλλων χρόνιων παθήσεων. Φυσικά δεν εννοούμε ότι τα κανονικά πατατάκια είναι υγιεινά, αλλά σίγουρα είναι πιο υγιεινά από αυτή την απομίμηση. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι τα πατατάκια και γενικά τα αλμυρά σνακ δεν είναι για χόρταση, αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να αποτελούν μεγάλο μέρος του διαιτολογίου σου σε καθημερινή βάση έτσι και αλλιώς. Τέλος θα προτιμούσαμε να φάμε κάτι με όσο λιγότερα συστατικά γίνεται: Τα κανονικά πατατάκια έχουν για συστατικά πατάτες, λάδι και αλάτι ενώ τα Crispy Pops έχουν για συστατικά αφυδατωμένη πατάτα, άμυλο πατάτας, αραβοσιτέλαιο, αλάτι και γαλακτωματοποιητής (λεκιθίνη σόγιας).


ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑ 25 γραμμάρια: Θερμίδες: 110, Υδατάνθρακες: 18 γρ., Πρωτεΐνη: 1,5 γρ., Λιπαρά: 3,4 γρ.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Συστατικά: 6/10
Λιπαρά: 6,5/10
Θερμίδες: 3/10
Φυτικές Ίνες: 1,5/10
Αποτελεσματικότητα/Χρησιμότητα: 3,5/10
ΣΥΝΟΛΟ: 4,1/10

www.natofao.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. τα δοκιμασα (τη φυσικη γευση) και ειναι πεντανοστιμα. αλλα ναι εχουν extra αμυλο και φυσικα πολυ αλατι οποτε ακρως ανθυγιεινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή