Είμαι μια νέα μαμά και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, μέσω του blog μου, όλη την εμπειρία που είχα στην εγκυμοσύνη αλλά και όσα θα έρθουν από εδώ και πέρα. Γίνετε μέλος και στείλτε μου email στο vivliolatreia@gmail.com ή στο ksanthompoumpouras@gmail.com με τις δικές σας εμπειρίες τοκετού, τα δωμάτια που διαμορφώσατε για τα μωρά σας με φωτογραφίες, απορίες ή και συμβουλές που θέλετε να δώσετε στην άλλες μανούλες.

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Με κατευθυνόμενο μάρκετινγκ και παραπληροφόρηση πωλούνται τα παιδικά γάλατα: Το παράδειγμα της ΝΟΥΝΟΥ Kid.

Έχουμε μιλήσει αρκετά για τέτοια ροφήματα γάλακτος αλλά γενικά για την επιχείρηση: παιδικά γάλατα. Σήμερα μιλάμε για την προώθηση του γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ Kid. Το συγκεκριμένο γάλα λοιπόν προωθείται σε παιδιά άνω των 2 ετών Γιατί; Και μέχρι πότε; Τα 18; Ψάχνουν να πιάσουν πελάτες κάνοντας τους γονείς να πιστεύουν ότι τα παιδιά τους σε αυτή την ηλικία χρειάζονται ειδικά γάλατα, όταν σε αυτή την ηλικία πια τρώνε σχεδόν ότι τρώνε και οι ενήλικες. Ποιος ο λόγος λοιπόν να πίνουν το συγκεκριμένο γάλα; Βασικά το γάλα αυτό που σωστά ονομάζεται ρόφημα γάλακτος (όχι πραγματικό γάλα) περιέχει πρόσθετη ζάχαρη σε μορφή σιρόπι γλυκόζης. Επιπλέον αναφέρει ότι περιέχει μέταλλα και ιχνοστοιχεία. ΟΚ, εμείς συγκρίναμε αυτό το γάλα με το απλό γαλατάκι το οποίο περιέχει την ίδια ποσότητα ασβεστίου, καλίου, φωσφόρου με το "σούπερ" γάλα της ΝΟΥΝΟΥ. Ενώ αναφέρουν ότι έχει εμπλουτιστεί με βιταμίνη C και σίδηρο. Ενα παιδί θα λάβει πολύ εύκολα βιταμίνη C στη φυσική της μορφή καταναλώνοντας φρούτα, λαχανικά η και χυμό, οπότε δεν χρειάζεται να το λάβει από το γάλα, ενώ για τον σίδηρο έχουμε ξαναμιλήσει. Το κρέας, τα όσπρια και δημητριακά θα προσφέρουν τον απαραίτητο σίδηρο. Πραγματικά έχουμε βαρεθεί αυτό το παραμύθι με τα γάλατα που περιέχουν όλες τις βιταμίνες και μέταλλα. Αλλά έτσι βλέπεις καταφέρνουν να φοβίσουν τους γονείς και να τους δώσουν μια ψεύτικη αίσθηση ασφάλειας πείθοντας τους ότι θα έχουν καλύτερη ανάπτυξη τα παιδιά τους αν πίνουν 3 ποτήρια την ημέρα από το γάλα τους. Αυτό που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι ο χώρος της παιδικής διατροφής είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και σύμφωνα με έρευνες αγοράς η ΝΟΥΝΟΥ έχει το μεγαλύτερο ποσοστό αγοράς, ενώ αναφέρεται ότι οι γονείς ακόμα και αν έχουν οικονομικές δυσκολίες δεν θελουν να περιορίσουν τα χρήματα που χαλάνε για παιδικά τρόφιμα αν τα θεωρούν ποιοτικά, και αυτό το ξέρουν καλά οι εταιρίες παιδικών τροφίμων. Το μάρκετινγκ είναι έντονο. Πριν λίγες μέρες, η ΝΟΥΝΟΥ μοίραζε δωρεάν δείγματα σε μικρές τσαντούλες κοντά σε παιδικές χαρές, ενώ υπήρχε μια ολόκληρη εκδήλωση απευθυνόμενη σε μικρούς και μεγάλους. Μην παρασύρεσαι, δεν νοιάζεται καμιά εταιρία πραγματικά για την υγεία του παιδιού σου, αλλά μόνο για το πως θα πουλήσει όσα περισσότερα προϊόντα μπορεί.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου