
Στη συνέχεια το άρθρο-διαφήμιση αναφέρει ότι τα βρέφη μετά τους 6 μήνες αυξάνουν την ποικιλία των τροφών που καταναλώνουν, ωστόσο επειδή δεν είναι πρόθυμα να δοκιμάσουν νέες τροφές σπάνια καλύπτουν τις διατροφικές τους ανάγκες. Τι υπονοούν εδώ άραγε; ότι πρέπει να δίνουμε το έτοιμο γάλα της συγκεκριμένης εταιρίας (Pfizer) προκειμένου να καλύψουμε αυτές τις ανάγκες; Φυσικά... στο τέλος προτείνουν το δικό τους προϊόν που περιέχει λιγότερη πρωτεΐνη. Η ανεξάρτητη όμως έρευνα έδειξε ότι τα παιδιά που λάμβαναν τη φόρμουλα με τη περισσότερη πρωτεΐνη, πήραν λιγότερο και με πιο αργό ρυθμό βάρος- όχι περισσότερο όπως αναφέρεται εδώ στο ψευτοάρθρο.
Με λίγα λόγια όχι μόνο αναφέρονται στις δικές τους έρευνες και αγνοούν έρευνες που δεν τους βολεύουν, λένε στον γονιό "κοίτα να δεις το παιδί σου δεν θα θέλει να φάει διαφορετικές τροφές οπότε μην προσπαθείς καν, δώσε του το γάλα μας να τελειώνεις". Και φυσικά το άρθρο δεν έχει συγγραφέα... και αυτό γιατί απλούστατα μάλλον είναι δελτίο τύπου της εταιρείας το οποίο διαπιστώσαμε ότι εμφανίστηκε και σε άλλες ιστοσελίδες. Το θέμα εδώ δεν είναι τι ρόλο παίζει η πρωτεϊνη (θα χρειαστούν ακόμα πολλές έρευνες), αλλά το γεγονός ότι οι εταιρείες δημοσιεύουν ότι θέλουν και ότι τους βολεύει στα ΜΜΕ στη μορφή άρθρου, αγνοώντας και κρύβοντας άλλες ανεξάρτητες έρευνες, παραπλανώντας και καθοδηγώντας τον καταναλωτή εκεί που θέλουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου