Είμαι μια νέα μαμά και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, μέσω του blog μου, όλη την εμπειρία που είχα στην εγκυμοσύνη αλλά και όσα θα έρθουν από εδώ και πέρα. Γίνετε μέλος και στείλτε μου email στο vivliolatreia@gmail.com ή στο ksanthompoumpouras@gmail.com με τις δικές σας εμπειρίες τοκετού, τα δωμάτια που διαμορφώσατε για τα μωρά σας με φωτογραφίες, απορίες ή και συμβουλές που θέλετε να δώσετε στην άλλες μανούλες.

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΣΕ 40 ΜΕΡΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

ΣΕ 40 ΜΕΡΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΑΣ ΜΕΛΗ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΑΛΛΑ ΣΕ 40 ΜΕΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!! ΞΕΡΩ ....ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ....ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙ ΑΥΤΑ! ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ......ΔΕΝΤΡΟ -ΤΑΡΑΝΔΑΚΙΑ -ΜΠΑΛΙΤΣΕΣ- ΧΙΟΝΙ....ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ- ΚΟΥΡΑΜΠΙΔΕΣ- ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ...ΜΜΜΜΜ....ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ......ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ???....ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ! ΣΑΣ ΕΦΤΙΑΞΑ Ε ...????ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου