Είμαι μια νέα μαμά και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, μέσω του blog μου, όλη την εμπειρία που είχα στην εγκυμοσύνη αλλά και όσα θα έρθουν από εδώ και πέρα. Γίνετε μέλος και στείλτε μου email στο vivliolatreia@gmail.com ή στο ksanthompoumpouras@gmail.com με τις δικές σας εμπειρίες τοκετού, τα δωμάτια που διαμορφώσατε για τα μωρά σας με φωτογραφίες, απορίες ή και συμβουλές που θέλετε να δώσετε στην άλλες μανούλες.

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ωρα για ύπνο ....

Με αφορμή το ερώτημα του "παραμυθένιου ταξιδιού" στο fb ελάτε να μοιραστούμε την εμπειρία μας και να ανταλλάξουμε συμβουλές, για το "πώς κοιμίζουμε τα βλαστάρια μας".

2 σχόλια:

  1. Με μουσική! Είναι 6 μηνών και εχει συνηθίσει από την αρχή να κοιμάται με μουσική και να βλέπει τα κουκλάκια του να γυρνάνε. Όταν τον έχω στη μαμά μου, του έχω γράψει νανουρίσματα και χαλαρωτική μουσική από το youtube και περνάμε ζάχαρι ... έμας το προβλημά μας είναι η πιπίλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμβουλή?ας πούμε
    δεν θέλω να φανώ "η έξυπνη" απλά ήμουν κατηγορηματική στο κούνημα. Δεν ήθελα κανένα "αντικείμενο" για τον μικρό που μετά θα το μετάνιωνα, γιατί το έζησα με τα ανίψια μου. Θα πω τί θα έκανα εγώ.
    1. Θα έπαιρνα απόφαση πως θα είναι κουραστικό και θέλει υπομονή!Δεν θα περίμενα βέβαια με την πρώτη μέρα να κοιμηθεί ώρες στην κούνια.
    2. Θα έψαχνα στο youtube, όπως και το έχω κάνει, να βρω χαλαρωτική μουσική και νανουρίσματα, ο δικός μου μόνο με μουσική κοιμάται! στο σπίτι έχουμε το γύρω - γύρω πάνω από το κεφάλι του με τα κουκλάκια, αλλά στη γιαγιά μας βάζουμε τα τραγουδάκια που βρήκα.
    3. Δεν θα έτρεχα στο πρώτο κλάμα ....δεν θα πάθει τίποτα με λίγο κλάμα
    4. Λίγα χαδάκια στα χεράκια, ένα χαμόγελο ήρεμο....
    Και 20 λεπτά να κοιμηθεί, κάτι καταφέραμε, την επόμενη μέρα λίγο παραπάνω....
    Τι να πω κορίτσια, ακολουθήστε και το ένστικτό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή