Είμαι μια νέα μαμά και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, μέσω του blog μου, όλη την εμπειρία που είχα στην εγκυμοσύνη αλλά και όσα θα έρθουν από εδώ και πέρα. Γίνετε μέλος και στείλτε μου email στο vivliolatreia@gmail.com ή στο ksanthompoumpouras@gmail.com με τις δικές σας εμπειρίες τοκετού, τα δωμάτια που διαμορφώσατε για τα μωρά σας με φωτογραφίες, απορίες ή και συμβουλές που θέλετε να δώσετε στην άλλες μανούλες.

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Σκυλάκια για υιοθεσία



Γεννήσαμε!








Μη σας τρομάξει ο τίτλος της ανάρτησης! Είναι πληθυντικός ευγενείας! Προσωπικά δε γέννησα τίποτα, εκτός από το καινούργιο μου βιβλίο! Γέννησε όμως η Ντίβα μου και με έκανε γιαγιά - κατά κάποιο τρόπο!
Την Τρίτη 19/10 τα ξημερώματα ξεκίνησε ο τοκετός. Ήμουν εκεί, δίπλα της και τη βοήθησα ειδικά στο πρώτο μωρό, που δεν ήξερε τι να κάνει. Ευτυχώς είχα ενημερωθεί από το ίντερνετ και τα κατάφερα μια χαρά στο ρόλο της σκυλο-μαίας! Με διαφορά μισής ώρας γέννησε και το δεύτερο αγόρι, αλλά το τρίτο, το κοριτσάκι, το έβγαλε πολύ αργότερα, όσο ήμουν στη δουλειά. Φαντάζεστε την έκπληξή μου όταν γύρισα το μεσημέρι και βρήκα τρία κουταβάκια!
Είναι πολύ μικρή σε ηλικία, μόλις ενός έτους και δεν ήθελα να τεκνοποιήσει ακόμα. Την πρόσεχα πάρα πολύ το καλοκαίρι που ήταν στις μέρες της και είχα δώσει τον Cookie στη μητέρα μου, για να μη ζευγαρώσει με τον αδελφό της, αλλά μας την έκανε ο γείτονας - ένα λευκό κανισάκι! Μου βγήκε πολύ ζωηρή αυτή η μικρή, τι να την κάνω; Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και γέννησε τρία υγιέστατα κουταβάκια! Ξέρω πως είναι νωρίς ακόμα για να πούμε πώς θα είναι όταν μεγαλώσουν και σε ποιόν θα μοιάζουν, πάντως πιστεύω ότι είναι όλα μακρύτριχα και θα είναι σίγουρα μικρόσωμα και πανέμορφα σκυλάκια. Συνδυασμός πεκινουά με κανίς!
Αν λοιπόν κάποιος από σας ή γνωστός σας ενδιαφέρεται να υιοθετήσει ένα σκυλάκι σαλονιού, ιδού η ευκαιρία! Σας παρακαλώ πάρτε τα, πριν τ'αγαπήσω και τα κρατήσω και τα τρία!
Σημ.: Αυτό που βλέπετε σαν μαύρο χρώμα στο τρίχωμά τους, θα γίνει καφέ όταν μεγαλώσουν. Έτσι ακριβώς ήταν και το χρώμα της Ντίβας όταν γεννήθηκε και τώρα είναι μπεζ-καφέ!

Viewing: http://mariatzirita.blogspot.com

1 σχόλιο: