Είμαι μια νέα μαμά και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, μέσω του blog μου, όλη την εμπειρία που είχα στην εγκυμοσύνη αλλά και όσα θα έρθουν από εδώ και πέρα. Γίνετε μέλος και στείλτε μου email στο vivliolatreia@gmail.com ή στο ksanthompoumpouras@gmail.com με τις δικές σας εμπειρίες τοκετού, τα δωμάτια που διαμορφώσατε για τα μωρά σας με φωτογραφίες, απορίες ή και συμβουλές που θέλετε να δώσετε στην άλλες μανούλες.

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

σκέψεις ...

Νιώθω πως σήμερα θα είναι μία πολύ καταθλιπτική μέρα. Εχθές κοιμόμουν 14 ώρες! Πρώτη φορά στη ζωή μου. Είχα ένα φοβερό πονοκέφαλο, έκανα μία παυσίπονη ένεση και κοιμήθηκα .... ευτυχώς ο μικρός περνάει το Σ/Κ στη γιαγιά και τον παππού και μπόρεσα να κοιμηθώ .... που να είχα και κανένα κουραστικό παιδάκι....
Όλα αυτά όμως που συμβαίνουν γύρω μας, μέσα μας !!! μας κουράζουν περισσότερο και σίγουρα αυτό το αύριο, δουλειά δεν υπάρχει, τα έξοδα τρέχουν, οι ανάγκες του παιδιού αυξάνονται .... και τα όνειρά μας πάνε περίπατο!!!!! και να ήταν ωραίος, ευχάριστος περίπατος επιλογής, να πείς "ναι, εγώ αποφάσισα να στείλω όλα περίπατο", αλλά όταν δεν είναι .... αχχχχ
Μου φαίνεται πως δεν έπαθα κατάθλιψη όταν ήταν ο ξανθομπούμπουρας στην θερμοκοιτίδα και θα πάθω τώρα!!!!

1 σχόλιο:

  1. O γιος σου είναι πανέμορφος. Όλες οι γυναίκες που έγιναν πρόσφατα μανούλες, δεν εχουν προλάβει να ισορροπήσουν ορμονικά. Υπομονή λιγάκι και φρόντιζε τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή