Είμαι μια νέα μαμά και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, μέσω του blog μου, όλη την εμπειρία που είχα στην εγκυμοσύνη αλλά και όσα θα έρθουν από εδώ και πέρα. Γίνετε μέλος και στείλτε μου email στο vivliolatreia@gmail.com ή στο ksanthompoumpouras@gmail.com με τις δικές σας εμπειρίες τοκετού, τα δωμάτια που διαμορφώσατε για τα μωρά σας με φωτογραφίες, απορίες ή και συμβουλές που θέλετε να δώσετε στην άλλες μανούλες.

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Παρκοκρέβατο??

Με αφορμή ένα ερώτημα που έχει θέσει η Ολύβια στο www.blog.eimaimama.gr σας παρουσιάζω το παρκοκρέβατο μας!!! Δεν έχω λόγια ... μπορεί ο Ξανθομπούμπουρας να είναι μόνο 5 μηνών αλλά με εξυπηρετεί γιατί το έχω στο σαλόνι και έτσι τον βάζω εκεί με τα κουκλάκια του και εγώ μπορώ να κάνω τις δουλειές μου, χωρίς να χρειάζεται να πηγαινοέρχομαι στο δωμάτιο του.
Μεταφέρεται πολύ εύκολα γιατί γίνεται ένα βαλιτσάκι πολύ γρήγορα! Έχουμε πάρει και άλλο ένα για το σπίτι της μαμάς μου, όπου περνάει τα Σ/Κ ο μικρός.

2 σχόλια:

  1. εχω το ιδιο παρκοκρεβατο και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση:ειναι το στωματακι του καταληλο για να κοιμαται?δεν ειναι πολυ λεπτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σωστή ερώτηση! εγώ τον άφηνα να κοιμάται, άλλωστε το σκληρό δεν είναι πρόβλημα, όταν είναι κάτι πολύ μαλακό είναι πρόβλημα. Η μητέρα μου που έχει και εκείνη το ίδιο, με άλλες παραστάσεις, πήγε και αγόρασε στις διαστάσεις του στρώματος αφρολέξ χοντρό και το έντυσε με ένα σεντόνι και πλέον είναι μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή